Marlon de man of the match

MAN OF THE MATCH 33

Afgelopen zaterdag was het een prachtige dag op de Noord. Het 2e werd kampioen en het 1e won de topper met 4-2 tegen SVOD’22, terwijl directe concurrent MZC’11 haar uitwedstrijd tegen Arnemuiden met 4-3 verloor, waardoor de Noord weer helemaal terug is in de kampioensrace. Hierdoor was de sfeer tijdens het feestje met DJ Goof na de wedstrijd opperbest. Volgens de Harde Kern was Marlon Slabbekoorn tijdens de topper ook in opperbeste doen, en beloonde hij zijn goeie optreden met een knappe solo. Als Marlon de vorm van afgelopen zaterdag weet vast te houden, kan hij in De Noord Comeback een belangrijke rol gaan spelen! Ga zo door, Marrie! We count on you!

keukenmaxx