Roos en Van den Enden erelid bij Heinenoord

Het nieuwe jaar wordt in Heinenoord traditioneel gestart met een wedstrijd tussen de huidige selectie en team van legends, zo ook gisteren. Hierna de, druk bezochte, nieuwjaarsreceptie voor sponsors, leden en belangstellende aan de Tienvoet. Tijdens de nieuwjaarstoespraak heeft de club twee leden tot ereleden benoemt.

Het gestopte bestuurslid Piet Roos, jarenlang speler van het 1ste team, grote animator en trainer van de damesafdeling de laatste tien jaren en dus bestuurslid werd samen met Ad van den Enden, inmiddels meer dan 30 jaar bestuurslid waarvan het overgrote deel als penningmeester en daarvoor ook jarenlang speler van het 1ste team naar voren geroepen en onder instemmend applaus voorzien van de titel ere lid.

De eerste selectie gaat komen weekend op trainingsweekend naar Valkenswaard. De tweede selectie staat vanaf 1 januari onder leiding van Jerry Visser,nadat Ton de Rade heeft aangegeven voorlopig te willen terug treden.

keukenmaxx